4.02.2019

#89 Recnzja : Łowca czterech żywiołów


Autor: Agata Adamska Wydawnictwo: “Novaeres” Ilość stron: 336 Ocena: 9/10  

Spojrzał na mnie, a ja zorientowałam się, że stoję z rozdziawioną buzią, więc szybko ją zamknęłam. - Mamy Łowcę Czterech Żywiołów! - Eee - zaczęłam elokwentnie - Czterech Żywiołów...co?
Aeryla Valnes - naszej głównej bohaterce, idącej na test magiczny wydaje się, że będzie pośmiewiskiem całej szkoły, że nie mam żadnych predyspozycji magicznych. Tak samo jak jej rodzice - ojciec nienawidzi czarodziei. Jak on zareaguje kiedy dowie się, że jego dwie córki mają zdolności magiczne? Aeryla uważa, że jest nikim. Musi słuchać ojca tyrana, który każe jej pracować w kancelarii z myślą, że ona odziedziczy po nim wszystko. Ale ona ma całkiem odmienne zdanie. Jak zareaguje dziewczyna, gdy dowie się jaki los ją czeka?

Kim naprawdę jest? Aeryla jest łowcą czterech żywiołów. Nasza bohaterka jeszcze nie wiem jakie wyzwania ją czekają. Może Wy jesteście ciekawi? Musi się nauczyć panować nad czterema żywiołami na raz. Aeryla jest niczym huragan niszczy wszystko, co napotka na swojej drodze i wpada co rusz w kłopoty. Takiego talentu nie ma każdy czarodziej - to jest szczęście. Z jednej strony jest to normalny świat, gdzie dorośli pracują a dzieci chodzą do szkoły i muszą się uczyć. Tuż za ścianą szkoły są magiczne postacie i magia, która jest codziennością dla takich jak Aeryla. Dla niej jest to coś nowego coś niezwykłego, bo niecodzienie zostaje się łowcą czterech żywiołów. Jak sobie poradzi z tym nasza bohaterka?
Agata Adamska w swoją powieść wplotła również świat pół elfa, który wnosi do książki bardzo dużo humoru. Bez niego nie wyobrażam sobie tej książki. On jest spójnością tej książki.
,,Łowca czterech żywiołów'' to debiutancka książką polskiej autorki. Agata Adamska idealnie ukazała każdą cząstkę życia normalnych ludzi jak i tych magicznych i połączyła w jedną całość. Autorka opisuje życie nastolatków. New Adult powiązana z fantastyką. Jest łatwa w zrozumieniu i bardzo przyjemnie się ją czyta. Książka ma ciekawą okładkę, książka jest bardzo pozytywna dobrą dawką humoru . W takie zimowe dni jak ten polecam ją każdemu. Usiądź z kubkiem herbaty i warto zagłębić się w tę niesamowitą książkową przygodę. Polecam ją każdemu. kto ma ochotę poznać coś nowego lub zatęsknił za fantastyką tak samo jak ja. Ta książka obudziła na nowo we mnie miłość do fantastyki.
Nie mogę już się doczekać drugiego tomu. Mam nadzieję, że autorka mi zaufa po raz drugi. Za możliwość przeczytania “Łowcy Czterech Żywiołów” autorstwa Agaty Adamskiej dziękuję samej autorce.

21 komentarzy:

  1. Bardzo miło czytać tak entuzjastyczne recenzje. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisana recenzja, dzięki niej bardzo zaciekawiłam się tą książką:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie powieści nie są w moim stylu, ale fajnie, że książka się podobała. Ja sięgam raczej po kryminały lub dramaty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej po nią sięgne, ciekawie kiedy będzie w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
  5. Książkę miałam okazję czytać dzięki uprzejmości autorki, która dała mi jeden egzemplarz. Zakochałam się, bardzo mi się podobała. Również nie mogę się niesamowicie doczekać na 2 tom!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam fantastykę, na pewno po nią sięgnę! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Recenzja wygląda naprawdę dobrze! Fantastyka coraz lepiej się ze mną dogaduje, więc wpisuje na listę do przeczytania w niedalekiej przyszłości!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie zauroczyła okładka, choć nie powinniśmy na jej podstawie oceniać książek. Super, że tak wysoko ją oceniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, okładki czasami potrafią zauroczyć :))

      Usuń
  9. Mam tę książkę na półce już o jakiegoś czasu, ale jakoś nie mogę się za nią zabrać :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju okładka jest tak piękna ze na pewno nie przeszłabym obojętnie obok tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś czuję że to świetna książka, ta zapowiedź dodatkowo dodała mi ochoty do przeczytania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Akurat lubimy fantastyke i na pewno po nią sięgniemy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam wcześniej o tej książce, ale wygląda na ciekawą. Może uda mi się ją kupić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie slyszalam wcześniej o tym dziele :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Książka zapowiada się ciekawie. Taką tematyką interesuje się szczególnie mój ukochany. Na pewno spodobałaby mu się ta pozycja.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz o niej słyszymy:) zapowiada się całkiem fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. ładna okładka, ale póki co po fantastykę nie sięgam i nie czytam. może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozycja godna uwagi, choć nie w moim stylu trochę

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe, lubie sci fi! Obserwuję i pozdrawiam! ❤

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Recenzje Nadine , Blogger