24.08.2022

Wywiad z Adą Johnson 3/2022


 Kolejną autorką, która wyraziła chęć „ wygadania się „,  jest pani Ada Johnson -  Polka mieszkająca w Wielkiej Brytanii. Parę lat temu miałam okazję przeczytać jej książkę, teraz na jesieni wychodzi już trzeci tom z „ dziewuchami „ , więc uznałam że warto porozmawiać z tak miłą pisarką mającą korzenie w Polsce. Jest to bardzo ciekawa i miła osoba.


1.Skąd pani pochodzi, bo aktualnie mieszka pani w Wielkiej Brytanii, i  jak długo tu pani mieszka?

⭐Pochodzę z Torunia. W Wielkiej Brytanii mieszkam od 10 lat.

2.Jesienią ukaże się już 3 tom z Dziewuchami. Czy znamy już tytul?

⭐Znamy, ale jeszcze chwilkę musimy go utrzymać w tajemnicy 🙂

Serdecznie zapraszam na moją stronę autorską na Facebooku i Instagramie, gdzie zamieszczam wszystkie pisarskie i niepisarskie nowinki.

https://www.facebook.com/ada.kropla.johnson


3.Jak pani radzi sobie z pracą, pisaniem i domem?

⭐Pracuję zdalnie i to sporo ułatwia. Bardzo lubię pisać, redagować i korektorować, wszystko to mogę robić o dowolnej porze dnia i nocy, gdy już uporam się z obowiązkami domowymi. Albo… to obowiązki domowe czekają, aż uporam się z pracą 

4.Jak sobie pani radzi, mieszkając za granicą i skąd decyzja o wyjeździe na stałe?

⭐To była emigracja uczuciowa 😁 Mój mąż jest Anglikiem. Razem stworzyliśmy patchworkową rodzinę. Russ zyskał syna, a ja córkę. Ta rodzina była chyba zapisana w gwiazdach.


5.Czy seria z Dziewuchami  zakończy się na 3 tomie?

⭐Myślę, że tak. Przynajmniej na dłuższy czas. Kto wie, może kiedyś wrócę do nich, by zobaczyć, co u nich słychać.

6.Czym się pani inspirowała, pisząc tę serię, bo jest taka życiowa?

⭐Inspirowałam się codziennym życiem polsko-angielskiego małżeństwa, które nie stroni od towarzystwa rodziny i przyjaciół. To pod wieloma względami opowieść o urokach codzienności, kobiecej przyjaźni i cieple domowego ogniska.

7.Największą wartością dla pani jest?

⭐Poczucie bezpieczeństwa. Świadomość, że obracam się wokół ludzi, którzy nie chcą mnie skrzywdzić. Myślę, że to jedna z najbardziej pożądanych cech we wszystkich relacjach.

8.Czy przyjaźń dla pani jest również ważna tak samo, jak dla głównej bohaterki?

⭐Oczywiście. To moje osobiste Dziewuchy zainspirowały mnie do napisania pierwszej książki. Dzięki nim moje życie pełne jest śmiechu i barw.

9.Czy angielski małżonek i imię głównej bohaterki z powieści to jest przypadek czy zbieżność z pani życiem prywatnym ?

⭐Zbieżność nie jest przypadkowa. W książce znalazło się kilka historii z mojego życia 😉

10.Jakie są kolejne plany wydawnicze?

⭐Wiem, że nowe Dziewuchy wyjdą jesienią, a na koniec października zapowiedziana jest premiera bardzo szczególnej antologii stworzonej dla uczczenia 800-lecia Mikołowa. Napisałam do niej opowiadanie historyczne.

A w przyszłym roku kolejna powieść i całkiem nowa historia.

Dziękuję!😘

Podsumowanie:

Ada Johason jest bardzo sympatyczną, ciepłą i miłą kobietą, pełną energii i przyjazną. Właśnie jej historia jest częściowo przedstawiona w serii „ Dziewuchy „ – serdecznie polecam przeczytać wywiad z nią i nadrobić serię, która pokochałam całym sercem .Bardzo dziękuję za możliwość przeprowadzenia wywiadu.


1 komentarz:

Copyright © 2016 Recenzje Nadine , Blogger