24.08.2022

Wywiad z Kingą Litkowiec 2\2022

 


Dziś przychodzę do was z kolejną królową romansów - Kinga Litkowiec znana bardzo dobrze, dużo osób ją uwielbia , jest to młoda, polska autorka z Lubelszczyzny, urodzona w 23.12.1994 roku. Spełniona mama i żona, zakochana w książkach i muzyce. Zaczęła pisać w marcu 2019 roku, co szybko przerodziło się w jej największą pasję

1 Może opowiesz nam jak zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?

🔥K.L: Od czytania. Nigdy nie lubiłam książek, a kiedy zaczęłam je czytać, pokochałam historie przelane na papier i zapragnęłam stworzyć własne.

2 Jakie gatunki planujesz wydawać? Czy tylko romanse?


🔥K.L: Romanse i erotyki to moje ulubione gatunki, ale lubię łączyć je z thrillerem, jak np w przypadku książki "Szept mroku"

3 Skąd zrodził się pomysł na " Szept mroku "?

🔥K.L: Kiedy chcę odpocząć od mafii, myślę nad historią, którą będę chciała napisać. Wątek stalkera podobał mi się od dawna, więc postanowiłam spróbować czegoś nowego.

4 Skąd czerpiesz inspiracje do kolejnych książek?

🔥K.L: Mam bujną wyobraźnię. Zazwyczaj najlepsze pomysły przychodzą mi do głowy, gdy kładę się spać.

5.Jak powstała książka " w rękach diabła " i skąd tak mroczne tytuły i książki?

🔥K.L: Wszystko zaczęło się od opowiadania do antologii mafijnej. Nigdy wcześniej nie pisało mi się tak dobrze krótkiego tekstu. Wiedziałam, że z tego musi powstać książka. A tytuł? Uwielbiam tworzyć męskich bohaterów, których porównać można do diabła. To po prostu kolejny z nich

6. Jak wygląda codzienne życie pisarski?

🔥K.L: Jest nudne, ale uwielbiam je. Piszę w ciągu dnia jak i wieczorem. To zajmuje mi większość wolnego czasu.

7 Jak radzisz sobie w życiu prywatnym przy dziecku i pisaniu książek?

🔥K.L: W wakacje jest ciężko, ale poza tym nie mogę narzekać. Syn jest w przedszkolu, a ja mam czas na pisanie.

8 Czy odważyła byś się napisać coś innego niż romanse czy Dark Romanse?

🔥K.L: Thriller, bo lubię ten gatunek. Można powiedzieć, że już to zrobiłam. Tak naprawdę napisałabym niemal wszystko, o ile pojawiłby się wątek romantyczny bez którego nie wyobrażam sobie lektury.

9. Skąd ogólnie czerpiesz pomysły na tytuły?

🔥K.L: Niektóre przychodzą mi do głowy od razu, nad innymi muszę trochę pomyśleć. Bywa, że proszę o pomoc innych.


10 Nowa książka to " Nic do stracenia " - o czym będzie? I jakie są kolejne plany wydawnicze?

🔥K.L: Nic do stracenia to pierwsza książka, jaką zaczęłam pisać. To romans mafijny, ale nieco inny niż pozostałe moje książki. Tu mafia jest... Hmmm... Dobra?

11. Jakie książki lubisz czytać?

🔥K.L: Od dwóch lat praktycznie nie czytam. Unikam zagranicznych autorów. Za to zawsze znajdę czas na książki K.C. Hiddenstorm, K.N. Haner, Nany Bekher czy A.T. Michalak.

12. Czy masz jakieś pasje poza pisaniem książek?

🔥K.L: Kiedyś uwielbiam muzykę, ale to od dawna zeszło na drugi plan. Bardzo lubię gotować, kocham szczególnie włoską kuchnie.

BONUS

13. Skąd dokładnie pochodzisz, ( chodzi o miejscowość ) i za co kochasz swoje rodzinne strony?

🔥K.L : Wychowywałam się w małym miasteczku o nazwie Łaszczów, ale nigdy nie chciałam tam zostać. Marzyłam o zamieszaniu w Zamościu i dwa lata temu spełniłam to marzenie. Zamość nie bez powodu nazywany jest Perłą Renesansu. Jest tu pięknie i warto odwiedzić to miejsce chociaż raz.

Podsumowanie: Kinga Litkowiec jest młodą dziewczyną, która jest bardzo sympatyczna. Lubi mieszać lekko style, jej książki są dosyć mroczne o czym opowiedziała nam w wywiadzie. Odpowiedzi na pytanie przyszły natychmiastowo. Z Kingą zobaczymy się również w grudniu. Jestem zdziwiona, że mafia może być dobra, tak jak w nowej książce Kingi Litkowiec „ nic do stracenia „ , dlatego bardzo chcę ją już mieć.. Dziękuję serdecznie za wywiad


1 komentarz:

Copyright © 2016 Recenzje Nadine , Blogger