7.03.2020

#106 Recenzja Marvin


Tytuł: Marvin
Autor: Iza Korsaj
Wydawnictwo: Genius Creations
Ocena: 9/10
Ilość stron: 225

Marvin jest kontynuacją Kostki. Kontrowersyjna powieść o ciekawej fabule. Lubiany inżynier powraca ze zdwojoną siłą i pomysłami na kolejną ofiarę, tak zwaną “zwierzynę”. Kto tym razem trafi na stół Marvina Crossa? Akcja toczy się w Bostanie. Zwierzyna Marvina może wydawać się momentami sprytniejsza od niego samego. Ale czy na pewno? Ta powieść jest przepełniona zemstą i krwią.

Czy ktoś musi zginąć? Jak wiele straciłeś ze swojego człowieczeństwa? Ile jesteś w stanie znieść, aby ponownie móc nazwać siebie człowiekiem? Pytania te zadaje swoim pacjentom Doktor Marvin. Jest oddany swojej pracy.

“Nazywam się Marvin T. Cross i jestem bostońskim chirurgiem. Uważam się za największego humanistę naszych czasów, gdyż nie mam boga.” Marvin zawsze daje im wybór i czas na odpowiedź. Bez nienawiści, ale i bez litości dla słabych. Czy na pewno tak jest?

Fabuła książki jest tak napisana przez autorkę, że nie znając pierwszego tomu nic nam nie umyka. Jednak najlepiej zapoznać się z Iza Korsaj "Kostka"
by dobrze zrozumieć umysł psychopaty i jego obiektów. Wierszyki, które pojawiają się w książce są idealnie dobrane do każdego momentu. Marvina przepełnia złość, chce zemsty. Jest to książka pełna emocji. Nie da się jej tak od razu przeczytać. Sceny napraw, krwi i operacji są dość drastyczne. Lubię styl autorki pomimo, iż nie jest to łatwa książka. Fabuła na plus, nie da się oderwać od przygód Marvina.

Izę poznałam przy Kostce jako jej debiucie pisarskim, a zarazem pierwszą częścią Marvina. Za książkę z dedykacją i możliwość jej przeczytania dziękuję autorce - Izie Koraj.

25 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o niej. Muszę zatem poszukać pierwszego tomu, lepiej poznać tego psychopatę totalnie. Brzmi bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele dobrego już słyszałam o tej książce, fajnie, że została napisana tak, że nie umyka nic nawet jeżeli nie czytało się pierwszego tomu. Takie książki lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko co drastyczne to zdecydowanie nie dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością w wolnej chwili zasięgnę po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie stronię od takich książek, więc chętnie poszukam pierwszej części.

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi intrygująco, ale zacznę od pierwszej części :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze przyznac, że brzmi świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O wow: cena: 9/10 wysoka ocena, widocznie warto przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam, że bardzo chętnie zapoznałabym się z tymi przygodami, klimatycznie coś dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ochotę na ową pozycję;) umili mi chwil kilka na pewno:D obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tym cyklu. Bede miala go na uwadze

    OdpowiedzUsuń
  12. Z takim zaciekawieniem opowiadasz o tej książce, że chyba po nią i jej prequel sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  13. No proszę, pierwszy raz słyszę o autorce. Tak fajnie napisałaś o książce, że chętnie "pogooglam" coś więcej na temat jej twórczości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie przeraża trochę, chyba bym się bała :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. okładka bardo skromna, fabua ciekawał

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz słyszę o tej autorce. Będę musiała poznać tą i poprzednią książkę, bo wygląda na ciekawą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Troszkę krótka tą recenzja, jednak czytało mi się ją fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. To jest kryminał czy jakiś thriller medyczny? Bo na razie kompletnie nic nie czuję d tej książki :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Brzmi bardzo groźnie 😅 na pewno nie jest to powieść którą się czyta przed snem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Spodobałaby się na pewno mojej przyjaciółce- ona uwielbia taki klimat!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo intrygująca książka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Brzmi ciekawie ale chyba nie do końca to pozycja dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Brzmi naprawdę ciekawie i interesująco, ale raczej nie skuszę się na ten tytuł w najbliższym czasie. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam wcześniej o tej książce, ale chyba dam jej szansę :) ale wpierw wcześniejszy tom!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Recenzje Nadine , Blogger