6.04.2020

#110 Recenzja Falcon. Tom 2. Na rozstaju dróg


Tytuł: Falcon. Tom 2. Na rozstaju dróg
Autor: Wycisk Katarzyna
Ocena: 10/10
Wydawnictwo: Ridero
Ilość stron 301

Książka Katarzyny “Na rozstaju dróg Falcon” jest drugim tomem znanej mi serii. Alex po nieudanej próbie wydostania przyjaciół trafia do głównej kwatery Falconu. Odizolowana nie nie wie, co się dzieje z jej towarzyszami.

Alex uważa, że wszyscy ją oszukali, że nie ma już rodziny. Jedynym warunkiem opuszczenia głównej kwatery jest to, że ma zamieszkać z biologiczną matką. Co wybierze Alex? Jak naprawdę potoczy się los to już Wam nie mogę powiedzieć. Nie chcę zdradzać większej części opowieści.
Dobrze, że mam 3 tom w ebooku, bo ciężko jest pożegnać się z bohaterami od tak.
Nie widząc innego wyjścia, postanawia zawrzeć umowę z dowódcą Organizacji i pozostać w Kwaterze.

Co dziwne, nie wszystkie słowa ludzi Falconu brzmią jak szaleństwo. Ponadto, ich dowódca zdaje się mieć dobre, jego zdaniem uzasadnione, powody takiego, a nie innego postępowania.

Kto tak naprawdę z nich jest zły? Falcon? Czy osoby z nadnaturalnymi zdolnościami? Którą ze stron wybierze Alex? I jakie konsekwencje poniesie za sobą jej decyzja?

Jest to książka pełna emocji i charakterystycznych postaci -  od samego początku aż po sam koniec.
Czy jej przyjaciele są naprawdę jej przyjaciółmi?  Dowiadujemy się wiele o Organizacji.  Bardzo duży plus za przemianę Alex. Z przerażonej sierotki Marysi stała się odważną i twardą kobietą, nikt jej teraz nie może się równać.  Alex się rozwinęła i pokazała na co naprawdę ją stać.

Bardzo lubię tę serię i jej bohaterów, dużo się dzieje jak na tak cienką książeczkę. Akcja jest bardzo dobrze rozbudowana, na co ostatnio szczególnie przywiązuje uwagę.

Nie jest to zwyczajna fantastyka jest to również  Paranormal Romans ,NEW ADULT. Jest to idealna pozycja dla fanów, którzy lubią odmienne gatunki. Moim zdaniem nie jest to książka dziecięca jak sugeruje nam jedna księgarnia www.empik.com ›  Ebooki › Dla dzieci › Wiek 3-5.

Bardziej 15 do 20 lat, taka młodzieżówka. Na pewno sięgnę po ostatni tom z tej serii, ale w przyszłości też po inne książki tej autorki. Mam nadzieję, że 3 tom nie złamie mi serca, bo po drugim czułam się zdruzgotana i nie potrafiłam nic o tej książce napisać, ponieważ nie chciałam się z nią rozstawać.

14 komentarzy:

  1. To już raczej nie mój target wiekowy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Wędrówki po kuchni8 kwietnia 2020 22:37

    Dość wysoką ocenę otrzymała od Ciebie ta książka, więc chyba warto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serio ktoś wrzucil to w target 3-5 lat. Tosz to normalna powieść, dla doroslych. Krew sie leje, ludzie sie leją. Ja bym nawet do młodzieżowek tego nie wrzucala.

    OdpowiedzUsuń
  4. czasami lubię sięgnąć po młodzieżówki, odświeżają mój pogląd na świat ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej serii. Jednak Jak oceniasz 10/10 to chyba jest godna uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam nigdy o tej serii. Co do samego przesłani uważam że jest dobre

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszego tomu nie czytałam, a wygląda na ciekawą książkę. Może w wolnym czasie się za nią wezmę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o ten serii, ale wiem również, iż nie jest to moja tematyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesli polecasz to czemu nie 😇 fajny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka zapowiada się na prawdę interesująco. Mam jednak obawy, że powieści tomowe raczej nie są dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Recenzje Nadine , Blogger