29.08.2022

Wywiad z Anną Wolf 6/2022

 


Dziś przychodzę do was z pytaniami do Anny Wolf. Jesteście w jej teamie? Mam nadzieję że tak. Jej najnowszą powieścią jaką wydała ostatnio w tym roku jest Konx i Ring 2 oczywiście niedługo będę je czytać i recenzować dla was, więc będzie trochę boksu i trochę motocyklowo i oczywiście niegrzecznie. Uuu już się robi gorąco..

1.Może na początku opisz nam siebie w paru zdaniach - co jest najważniejsze dla ciebie?

🏍️ Akurat w tym jestem kiepska, jakoś niespecjalnie mi to wychodzi, ale… Jestem upartą osobą, szczerą, i nie lubię, jak ktoś mnie wkurza (śmiech) bo wtedy wyłazi ze mnie ten mój wilk 😉.

2. Skąd zrodził się pomysł na serię Ring?

🥊 Ring to była książka napisana na Wattpadzie dawno temu. Z moją redaktor prowadzącą, w pewnym momencie doszłyśmy do wniosku, że można byłoby z tego zrobić dwa tomy, dylogię. I tak oto po historii Cartera napisałam Bruna.

3. Twoje książki wywołują kontrowersyjne opinie - niektórzy cie lubią inni nie przepadają, jesteśmy ciekawi dlaczego? W jaki sposób sobie radzisz z hejtem?

🏍️ He, chyba jak każdego autora część osób lubi, druga nie. Właśnie oto chodzi, każdy ma wybór i jak to się mawia: „nie jestem zupą pomidorową, żeby każdy mnie lubił”.

Poza tym trzeba byłoby zadać to pytanie tym osobom, ja akurat nie jestem odpowiednia do udzielenia odpowiedzi. Pewnie byłabym stronnicza. A co do hejtu… Przecież ludzie muszą o czymś mówić, inaczej życie byłoby takie nudne.

4. Czy Ring i Ring 2 można czytać osobno nie znając pierwszej części?

🥊 Lepiej byłoby znać pierwszą część, gdyż jest tam początek historii Bruna.

5. Strom Riders MC to jest kolejna lubiana seria przez czytelników - planujesz jej kontynuację?

🏍️ Oczywiście, o czym wspominałam. W 2023 zostaną wydane kolejne dwa tomy 😊

6 Czy jesteś zadowolona ze swoich powieści?

🥊Oczywiście, że jestem. To moje książkowe dzieci. Zawsze jest tak, że można byłoby zrobić coś lepiej, napisać lepiej, ale tak można byłoby pisać jedną książkę w nieskończoność. Tylko po co? Nie ma ideałów.

7 Czy każda twoja powieść jest tak niegrzeczna?

🏍️Niegrzeczni są moi motocykliście i kilka innych, których jeszcze nie wydałam 😉

8 Czy będzie kontynuacja Ringu ?

🥊To jest dylogia, czyli dwie i finito, więcej nie planuję. Chyba, że jako nową serię. Kto wie?

9 Twoja ulubiona motywacja podczas pisania to?

🏍️Hmmm… Nie potrzebuję motywacji, ja wciąż lubię pisać, to wciąż moja pasja. Poza tym jestem pracoholikiem (śmiech).

10 Twoi ulubieni bohaterzy i seria wydana do tej pory, z której jesteś najbardziej dumna?

🥊Z każdej książki jestem dumna. Nie ma, że z jednej bardziej z drugiej mniej. Jedynie w jedną muszę włożyć więcej pracy i wysiłku, a w drugą mniej, a wynika to z tematyki takiej czy innej.

Serdecznie chciałabym podziękować za wywiad z Anną Wolf, jest to kobieta z humorem i energią, którą mogła by obdarzyć każdego.Jak napisała, jej motocykliści są niegrzeczni,a to ciekawe..Jestem szczęśliwa ze mamy tak dobre polskie autorki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Recenzje Nadine , Blogger