20.08.2023

#218 Nie zapomij mnie

 


Tytuł Nie zapomnij mnie 

Autor Anna Bellon

Seria The Last Regret (tom 2)

Ocena .⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐\10


Postanowiłam po latach wrócić do serii " The Last Regret " , kiedyś ta seria wywołała u mnie uśmiech na twarzy a dziś jest mi obojętna zwykła fajna lekka książka o przyjaciółkach z zespołu i ich karierze muzycznej. W tej książce poznajmy historię Olivera i Niny, kolejnego członka zespołu Last Regret.

Zespół jest na szczycie kariery i się rozkręca: wyprzedane bilety na trasę koncertową, nominacje do Grammy, uwielbienie fanów, świetna zabawa z paczką najlepszych przyjaciół i ciekawe poczucie humoru podczas rozmów 

Ale Ollie nie jest tak naprawdę szczęśliwy: ma apartament, którego nie może nazwać domem i dziewczynę która nie jest jego wielką miłością. Dlaczego nie kocha Freye,co tak naprawdę czuję do swojej dziewczyny? I ma rodzinę o której marzył od dawna Bo Ollie był wychowankiem domu dziecka, i tam poznał Ninę, o której nie potrafił zapomnieć, jego, pierwszą i jedyną miłość, którą naprawdę kochał. Którą chciał mieć w sercu na zawsze. I która zniknęła z jego życia tak nagle.

Dlaczego Nina odeszła bez żadnych słów ,co tak naprawdę wydarzyło się między tą dwójką ? Czy kiedykolwiek wróci do Oliviera? I dlaczego skrywana przez lata przez nią tajemnica nieodwracalnie zmieni życie Oliego? 

Fajnie jest wrócić do grupy przyjaciół których się kiedyś pokochało, polubiło, fajnie jest odświeżyć sobie stare książki, historię Oliego i Niny i jego przyjaciół przeczytałam z ciekawością drugi raz. Serdecznie polecam poznać cały zespół The Last Regret.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Recenzje Nadine , Blogger