21.08.2023

#244 Bitter Sweet

 


Tytuł Bitter Sweet

Autor K.A.Figaro 

Wydawnictwo Zwierciadło

6/10


" Pogubiłam się w tym wszystkim. Naprawdę, w każdym aspekcie życia.Wrzeszczałam w duchu,lecz żaden dźwięk nie wydobył się z moich ust.Bezsliność rozrywała mnie od środka ,,

Jest to kontynuacja powieści " Pieprz i sól ".

Bohaterowie książki są bardzo pozytywnie wykreowani, ale mam wrażenie, jakby byli bez emocji

Gaja w moim odczuciu była bardzo nerwową osobą, nie posiadała pozytywnych uczuć, po kompromitującym filmiku krążącym w sieci, na jej temat postanawia zrobić awanturę obecnemu partnerowi Kostkowi, już na samym początku możemy zaobserwować jak na niego naskoczyła.Filmik potrafi zniszczyć jej reputację i może skutkować utratą nawet pracy,

Mikołaj jest dobrze szanowanym lekarzem ,a do tego przystojnym. Ich los ponownie ich na swojej drodze stawia.Czy wyjazd w nieznane do wujostwa odkryje na nowo naszą bohaterkę .Co z tego niespodziewanego spotkania wyniknie? Gaja poczuje się inaczej

Kogo wybierze Gaja? Czy pójdzie w kierunku namiętności czy romantyzmu?

Książka jest dosyć kontrowersja jak dla mnie, ponieważ porusza takie tematy jak związki bez zobowiązań z przyjacielem, ale też z dwoma facetami. Mikołaj chce by była tylko na jego wyłączność.

Jest to książka, gdzie występują rozterki, niedomówienia i chemia, która pachnie w powietrzu. Do tego dwóch różnych od siebie facetów. Czy który będzie potrafił zawładnąć jej sercem, umysłem i ciałem?

Jest to powieść pełna pikantnych scen.Dlatego nie jest dla każdego.Jest to słodko gorzki smak namiętności.

Nie jest to książka, do której się chce wracać ale może wam się spodoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Recenzje Nadine , Blogger