1.08.2021

#1 Film Miasto 44



Gatunek dramat wojenny

Produkcja polska

Reżyser Jan Komasa

Miasto 44

Dziś mamy 1 sierpnia i 77 rocznicę powstania Warszawskiego, więc postanowiłam wam opowiedzieć o filmie który to trochę obrazuje,o filmie który pokochałam

Jest to polski film o powstaniu Warszawskim. Młodzi, pełni nadziei, waleczni, odważni ludzie, którzy chcą walczyć , chcą ratować Polskę idą walczyć w powstaniu Warszawskim. Jest to film który na mnie wywarł bardzo ogromne wrażenie .

Akcja filmu dzieje się w Warszawie podczas powstania Warszawskiego. Młodzi ludzie tam ukazani potrafią oddać życie ratując innych, ratując nas Polaków przed okupacją Niemiec. 


Jest to film z dobrą oprawą dźwiękową i wspaniałymi efektami specjalnymi, których tam nie zabrakło. Dobra reżyseria , wybitni Polscy aktorzy, którzy potrafili się bardzo dobrze wczuć w role grana przez nich. Ja oglądając ten film czułam się, jakbym była i walczyła tam na miejscu z nimi.Nie brakuje też bezgranicznego oddania Polsce oraz scen miłosnych i wspaniałych przyjaźni.Film jest bardzo dobrze zrobiony.

Ukazuje nam, że siła przyjaźni i miłości jest tak silna że przezwycięży śmierć. Tamci młodzi ludzie potrafili oddać nawet życie za ojczyznę.

Jest to film realistycznie oddany o tej trudnej, wojennej tematyce,z czego jestem bardzo dumna, ponieważ Jan Komasa jest  moim ulubionym reżyserem. 



Dlatego z serdecznie go wam mogę polecić i powiedzieć że jest zdecydowanie warto go obejrzeć. Ja osobiście już go oglądałam dwa razy i cały czas zachwyca mnie na nowo.

7 komentarzy:

  1. Mnie również bardzo się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem mega wrażliwą osobą i jeśli chodzi o tematykę wojenną to czytam tylko książki, filmy są dla mnie zbyt często drastyczne. Oficjalny trailer " Miasto 44" bardzo mi się podobał, tak jak piosenka promująca tenże film w wykonaniu Ani Iwanek & Riya Sokół i Piotra Cugowskiego :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Film oglądałam, w wielu momentach zrobił na mnie spore wrażenie, kilka scen wymknęło się realności, ale przyjęłam ich przesłanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam okazję oglądać, film faktycznie wywiera spore wrażenie na odbiorcy.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi nie do końca się podobał. Fajne efekty, ale niektóre wątki były zupełnie nielogiczne przez co film stawał się śmieszny

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio nie mam mocy przerobowych w prywatnym życiu na filmy z takim ładunkiem emocjonalnym.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Recenzje Nadine , Blogger