28.04.2022

#174 I wciąż ją kocham


 Tytuł I wciąż ją kocham

Autor Nicholas Sparks

Wydawnictwo Albatros

Ocena 9/10

Nicholas Sparks "i wciąż ją kocham" ... Uwaga - ta opowieść łamie serca czytelniczek .Jest to druga książka tego autora którą czytałam .

John jest młodym żołnierzem. Nigdy nie zastanawiał się nad swoim życiem i życiowym wyborem, bo nie miał ku temu powodów.Bawil się, surfował, podrywał kobiety, łamiąc im serca.Nawet zawód żołnierza był nieprzemyślany i spontaniczny.

Dopóki nie pokochał Savannah nie chciał zakładać rodziny

Został wysłany na front. Czy ich miłość przetrwa na odległość?

Savannah byla dla niego całym światem , stała się jego światłem które oświecało mu drogę.

Savannah spędza wakacje w tym samym nadmorskim miesteczku i pomaga biednym ludziom

Utrata ukochanej całkowicie Johna zmieni, ,nie będzie tą samą osobą.Nicholas Sparks pisze pięknie, każde słowo jest pisanie z miłością ,każda jego książka wywołuje u mnie łzy , dużo różnych emocji, cechują ją ciekawe wątki.Historia jest wielowątkowa, porusza trudne tematy takie jak brak matki, choroba ojca,trud samotnego wychowywania dziecka, niełatwe dorastanie, wojsko i udział w działaniach wojennych

Czy z takimi przeżyciami i przeszłością można kogoś naprawdę pokochać?

Jest to historia pełna zaskoczenia.Jest to książka którą się da pokochać już od pierwszych jej stron, która pozostanie na długo w moim sercu i o której nigdy nie zapomnę. Czytałam ją ze łzami oczach, zlamamla mnie całą i nie potrafię się po niej pozbierać do dziś. Polecam ją każdemu bez wyjątku, ja pokochałam tego autora i jego styl. Potrafi on pisać pięknie o miłości, rozstaniu i smutku, a każde jego słowo jest idealnie dobrane

1 komentarz:

  1. Nie czytałam jeszcze tej książki, ale bardzo lubią twórczość tego autora i na pewno nadrobię te zaległości.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Recenzje Nadine , Blogger