28.08.2022

Wywiad z K.N.Haner 4/2022

 


Katarzyna Nowakowska urodziła się w 1988 roku w Ciechanowie. Jest jedną z najbardziej poczytnych polskich pisarek młodego pokolenia. Jest autorką 4 serii: „Mafijna miłość”, „Miłość w rytmie rocka”, „Seria mafijna” i „Na szczycie”. Znana również po K.N.Haner jej najnowszą serią jest romans z motywem sportowym , „ Zagrywka „ i „ Rewanż

1.W jakim klimacie książki pisane przez ciebie najbardziej lubią czytelnicy?

🔴 Ciężko jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, bo co czytelnik, to inny gust, ale wydaje mi się, że większość moich lubi te mocniejsze/mroczne klimaty, gdzie bohater jest bardzo, BARDZO niegrzeczny! 

2 W jakim książkowym klimacie ty najlepiej się czujesz?

🔴 Dokładnie w takim, jak moje czytelniczki. Oczywiście piszę też nieco mniej mroczne historie, ale to jednak te kręcą mnie najbardziej!

3 Co jest największą inspiracją dla ciebie podczas pisania?

🔴 Ostatnio moją inspiracją jest po prostu moja głowa. Miewam taki czas, że nie wpada mi do niej żaden nowy pomysł, a potem nagle mam lawinę pomysłów. Oczywiście oglądanie Tik Toka i przystojnych półnagich mężczyzn również w tym pomaga ;)

4.Czy planujesz wydać kontynuację Love ink you i jeśli tak to kiedy?

🔴 W tej chwili nie planuję wydać, ale chcę napisać kontynuację i możliwe, że wrzucę ją na Wattpada 

5 Piszesz o niegrzecznych chłopcach, jak odbiera to twoja rodzina?

🔴 Są dumni, od początku byli i absolutnie nie mają problemów z tym o czym piszę. Wspierają mnie na każdym kroku.

6 Jakie są plany wydawnicze na ten rok? Kiedy będą wydawane książki w twoim własnym wydawnictwie?

🔴 Niczego niestety nie mogę zdradzić, choć bardzo bym chciała!

7 Skąd pomysł by zacząć pisać książki?

🔴 Tak naprawdę to nigdy nie był pomysł, ani plan na życie, to wydarzyło się trochę z przypadku, ale ja nie wierzę w przypadki, więc uznaję, że tak po prostu miało być. Zaczęłam czytać romanse, których nigdy wcześniej nie czytałam i tak po pewnym czasie zaczęłam pisać sama dla siebie, potem publikowałam fragmenty na blogu, wattpadzie, na grupach na FB i tak jakoś poszło 

8 Nowy Dark romans ,,Wycena,,robi furorę na wattpadzie – kiedy będzie wydany?

🔴 Dziękuję bardzo, faktycznie jest szał, co ogromnie mnie cieszy. Wycena będzie wydana, ale jeszcze nie mogę zdradzić kiedy, co i jak 

9 Czy pisząc Dark Romans dobrze się w tym czujesz?

🔴 BARDZO! Choć nim poruszę jakiś temat czy wątek, to zastanowię się najpierw z pięć razy czy na pewno czytelniczki to zaakceptują :D

10 Skąd zrodził się pomysł na Dark Romans i serię sportową? Czy będzie więcej książek w tym klimacie?

🔴 Dark romanse lubię odkąd zaczęłam przygodę z czytaniem romansów, takie książki wzbudzają we mnie najwięcej emocji, a romanse ze sportowcami są naprawdę HOT i to jest doskonały materiał na gorący romans. Kto nie kocha przystojnych i wysportowanych facetów? :D


PODSUMOWANIE*

Kasia Haner jest znana jako królowa romansów, na koniec roku ma miliony sprzedanych egzemplarzy, pisze romanse i mroczne romanse jak również te sportowe. Jest bardzo dobrą duszą. Bardzo polubilam jej pióro jako autorki, a dziś mogę wam przedstawić z nią wywiad, który według mnie wyszedł bardzo dobrze.Kolejne spotkanie z autorką już w grudniu.Dziekuję serdecznie, Kasiu za poświęcony czas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Recenzje Nadine , Blogger