20.08.2023

#222 Purpurowe serca

 


Tytuł : Purpurowe serca

Autor: Tess Wakefield

Wydawnictwo Filia

Ocena ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐/10

Cassie Salazar i Luke Morrow postanawiają się pobrać pomimo ich dzielących różnic

Więcej ich dzieli niż łączy, a jednak los stawia ich na swojej drodze. Czy takie małżeństwo z rozsądku ma możliwość przetrwania?

Luke jest żołnierzem z trudną przeszłością, która go ciągle prześladuje. On i początkująca piosenkarka zgadzają się na małżeństwo dla pieniędzy by tylko przerwać i pozbyć się długów z przeszłości Luka, i aby wystarczyło na leczenie cukrzycy Cassie, przez co młoda dziewczyna tonie w długach, nie spodziewają się nadciągających konsekwencji. Przypadkowe spotkanie tej pary zmienia bieg obu ich żyć. Nie zdają sobie sprawy że może być to trudny czas dla nich obojga .

Czy pomimo dzielących ich różnic mogą być razem?

Dziewczyna pracuje w barze w Teksasie, aby jakoś dać radę, tylko przeżyć z dnia na dzień, jednocześnie próbuje realizować marzenie o karierze piosenkarki

Luke jest starszym szeregowym, który zamierza wyjechać na zagraniczną misję, ponieważ ucieka przed mroczną przeszłością, a wojskowa dyscyplina pomaga mu się odnaleźć w rzeczywistości.

Co jeszcze spotka ich w przyszłości, przez jakie trudności będą musieli przejść?

Pewnego dnia dochodzi do tragedii .

Co tak naprawdę się wydawałoby że ich różni to powoli nie widać tego, co udawane, a granica między tym, a tym, co prawdziwe, zaczyna się zacierać.

Na początku obejrzałam film pod tym samym tytułem i byłam nim zachwycona. Bardzo podobał mi się, główna bohaterka była wręcz idealna i szalona, ale w książce są dodatkowe sceny, i bardziej rozbudowana Cassi momentami wydawała się nudna i bez życia. Zakończenie całkowicie też odbiegało od rzeczywistości filmowej.

Bardzo zżyłam się z bohaterami książkowymi,w książce bardzo polubiłam Luka, tak samo jak w filmie,ta książka wydaje mi się idealnym pomysłem na Walentynki i nie tylko

Czy tak naprawdę aranżowane małżeństwo tylko dla dóbr materialnych może przetrwać,czy naprawdę między ta dwójką może urodzić się prawdziwe uczucie?

Książkę mi się bardzo dobrze czytało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Recenzje Nadine , Blogger