2.11.2020

#119 Jestem Adam - Anna Wierzbicka



Tytuł : Jestem Adam

Autorka : Anna Wierzbicka

Ilość stron: 231

Wydawnictwo: Self Publisher ( własne wydanie e-book)

Ocena 8/10


Nowa książka Ani Wierzbickiej mną wstrząsnęła , poświęcić się dla Brata za coś czego naprawdę nie zrobił, Adama to jest wielka odwaga. Wszystko zaczęło się w momencie imprezy kawalerskiej kolegi Adama i Jakuba ,  obydwaj są bliźniakami, wychowują się Polsce w rodzinie zastępczej, ale  mogłoby się wydawać, że są dobrymi muzułmanami,ale któryz nich jest ten zły, dlaczego ten dobry bierze na siebie winę Brata za gwałt i okrucieństwo? 

Adam ratując skórę młodej dziewczyny, którą Jakub zgwałcił i chciał zabić zostaje skazany. Jeden z braci ,, Adam," ten dobry bierze winę za brata bliźniaka na 15 lat, więzienia jest tam bardzo źle traktowany. Odtrącony przez bliskich, brat nie chce go znać, ojciec mu nie ufa a później dostaje zawału,została mu tylko matka ,Jakub ucieka do innego państwa. Adam po 15 lat wychodzi z więzienia wrak człowieka, uważa się za nikogo. Stracił najważniejsze lata swojego życia, oddając swoją wolność za Brata bliźniaka co dla mnie jest niewiarygodne.

Jakie to wielkie poświęcenie i sam nasz bohater stacza się na dno czy uda mu się żyć normalnie na tym świecie. Może poznanie tajemniczej kobiety Nadii, która jako młoda dziewczyna przeszła przez piekło właśnie przez.. jak się domyślaliście już to nie będę wam dokładnie pisać zostawię to dla ciekawych by sięgnęli po tą książkę.  Na koniec powiem wam, że dzięki Nadii właśnie Adam chce być lepszym człowiekiem, stara się się zmienić swoje życie. obydwoje są doświadczeni przez los. Każdy na swój sposób przeszedł przez piekło, które potem ich połączyło czy to nie jest Dziwna sytuacja?


Autorka na każdym kroku starała się nam przybliżyć kulturę, tradycje, zwyczaje, życie jakie panuję w Egipcie, jak naprawdę wygląda tam każdy dzień, czego możemy się spodziewać po ludziach. Mantra, która wciąż powtarzał Adama ,, Jestem Adam Jestem dobrym człowiekiem,,


Książka jest pełna emocji, na każdym kroku czuć klimat Egipski. Czytajac ta książę nie da się jej przeczytać jednym tchem, trzeba robić sobie przerwy , kto jeszcze nie miał okazji poznać z bliska ,, Jestem Adam” to serdecznie zapraszam do autorki u niej możecie zakupić jej książkę

Serdecznie Polecam


14 komentarzy:

  1. Myślę, że książka ta wywołałaby również we mnie wiele emocji, a takie właśnie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tytuł podsunę córce pod rozwagę, powinien ją zainteresować, mnóstwo emocji. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie, coraz więcej książek z self publising lepiej się czyta i są lepsze. Niż te, wydane na szybko przez wielkie wydawnictwa. Tytuł sobie zapisałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm...może to być interesująca lektura.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przejmująca historia. Warto przeczytać na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że pełno jest emocji w tej książce...

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam książki gdzie w tle jest kultura muzułmańska

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej o tej książce, jednakże mnie zaciekawiła :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie slyszalam o niej ale bede pamietac

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnimi czasy sporo jest literatury traktującej o przygodach, tych wesołych, romantycznych czy tragicznych, mających miejsce w krajach arabskich. A ja takie bardzo lubię czytać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka, która zawiera dużo emocji jest dla mnie bardzo wartościowa. Z checią przeczytam ja jednym tchnieniem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm... Propozycja dosyć ciekawa. Myślę, że skusiłabym się do przeczytania! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno znajdą się fani tej książki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Recenzje Nadine , Blogger