7.01.2022

#140 Recenzja Obserwatorka

 




Tytuł: Obserwatorka
Autor Alicja Sinicka
Wydawnictwo Kobiece
Ocena 9/10
Ilość stron 391



„Lepiej nie zasłaniaj okna po zmroku.Nawet jeśli myślisz,że nie masz nic do ukrycia”


Arek pochodzi z bogatej rodziny,jest dawnym przyjacielem Izy,ale czy napewno tylko przyjacielem? Czy łączyło ich też coś więcej?
Natomiast Iza jest z patologicznej rodziny,wychowali się z Arkiem na jednym osiedlu.Izka zostaje pobita przez ojca.Czy Arek w swojej pacjentce rozpozna dawną znajomą?
Po tragicznej śmierci byłej partnerki Arkadiusz postanawia sobie na nowo usłużyć życie z Izą.

Jednak ktoś ich obserwuje i uważa całkowicie co innego.Izka dostaje tajemnicze wiadomości,jak również kwiaty - białe róże takie same,jak dostawała Justyna,była partnerka Arka,przed śmiercią.Kto w to wszystko jest wmieszany,kto za tym stoi?

,,Patrz,nie odrywaj wzroku.Zobacz kto kryje się w cieniu”

Alicja pokazała nam w swojej książce,że każdy z nas może być obserwowany w każdym momencie, że wróg czai się za rogiem. Jest to thriller psychologiczny,które daje nam dużo do myślenia i zastanowienia się, by uważać na każdym kroku.Że za rogiem może czaić się zło, które czeka, by ujrzeć światło dzienne.

Akcja książki rozgrywka się w Oławie.Okazuje się, że mamy tam wzmiankę także o Ewie i Marku Skalskim, których spotykamy w innej książce tej autorki, " Stażystce ",ale nie jest to seria , więc nie  trzeba ich czytać po kolei.

Ze względu na bardzo przyjaznych bohaterów styl autorki jest bardzo  dobrze mi się ja czytało i szybko.Przeczytałam tą książkę jako 3 książkę tej autorki, zwłaszcza że mam ją na półce, więc mogłam ją przeczytać w wersji papierowej.
  
Bohaterowie są bardzo otwarci i ciekawie przedstawieni i nie ma tu żadnych podejrzeń, kto mógł by być wmieszany w te wszystkie sytuacje, które się działy na początku i na końcu książki
Jest to książka warta uwagi pod każdym względem. 

Jeśli miałabym ją komuś polecić, poleciłabym każdemu kto ma ochotę na dobry thriller psychologiczny.Kto się nie boi czytać odważnych książek tego serdecznie zapraszam do lektury "Obserwatorki" Alicji Sinickiej.





6 komentarzy:

  1. Lubię thrillery psycholoiczne, więc pewnie skuszę się na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już kilka powieści Alicji Sinickiej i na pewno po ten tytuł sięgnę z równie wielką przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  3. Siostra bardzo lubi twórczość tej autorki i tę pozycję też mi polecała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest coś w thrillerach, zwłaszcza psychologicznych, że lubię w nie wchodzić, stopniowo odkrywać intrygę, czuć dreszcze emocji, tytuł będę miała na uwadze. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o fenomenie Alicji Sinickiej :) Ja nie czytam thrillerów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł na ponowne spotkanie dwojga znanych sobie w dzieciństwie ludzi. Choć nie znam stylu pisania autorki, to tej książce dałabym szansę bez dwóch zdań.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Recenzje Nadine , Blogger