15.08.2022

#181 Miłość Arystokraty



 Tytuł Miłość Arystokraty

Autor Alicja Skirgajłło

Wydawnictwo Editored

Ocena 8/10

" Miłość Arystokraty" napisana jest w formie współczesnej baśni ale dla dorosłych jest pełnej humoru i nieoczekiwanych zwrotów akcji. Jest zderzeniem dwóch odmiennych światów nie pasujących do siebie..

James Truman jest lekkomyślnym bogaczem dla którego liczyły się tylko dobra zabawa , hazard i udane interesy, no i oczywiście dziewczyny. Arystokrata James wraz z kuzynem Aronem korzystają z uroków życia. James nie wie, co to porażka, nigdy nie uznaje przegranej ani odmowy, ma wszystko co w danej chwili zapragnie . Również ma bogatą narzeczoną Jesice., Zaręczyny są zaranżowane w celu powiększenia fortuny, niestety z jego strony żadnej miłości w ich związku nie ma. Aż tu nagle pojawia się ONA kopciuszek - Clara, pokojówka ktora dla wszystkich jest piękną dziewczyną a dla Jamesa niestety tylko brzydkim kaczątkiem. Ta dziewczyna zmienia wszystko. Na początku James jest ślepy, nie widzi jej wnętrza, ani piękna które dostrzegają inni. Ale czy na pewno? Czy nasz bogacz tylko gra takiego twardego i udaje przed wszystkimi że nie widzi jej uroków? Czy dziewczyna zdobędzie i rozkruszy jego zimne serce jak lód? Czy potężna miłość Clary odmieni arystokratę Jamesa, który widzi tylko własny czubek nosa ? Czy pokocha Clare prawdziwą miłością? Czy raczej będzie się nią tylko bawił? Co się zmieni w życiu Jamesa i Clary ? Jak potoczą się losy zakochanej pokojówki i ślepo zapatrzonego w swoje przyzwyczajenia młodego arystokraty? Jest to moja pierwsza książka tej autorki którą przeczytałam i bardzo mi się spodobała. Dodała mi ona chęci do czytania, a dzięki emocjom, które znajduje się w tej książce trudno czytanie odłożyć na potem. Od książki nie da się oderwać i nie da się o niej zapomnieć, dlatego bardzo szczerze polecam przeczytać ją każdemu !!!

3 komentarze:

  1. Mam ją w bibliotece na pewno, ale sama jeszcze nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie czytałam jeszcze nic tej autorki, więc mam co nadrabiać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się już po przeczytaniu recenzji :) Zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Recenzje Nadine , Blogger