22.01.2023

#213 Sekta

 


🌟1/2023

Tytuł Sekta

Autor Monika Magoska Suchar

Wydawnictwo Editio Red

Ocen ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐\10

Przeczytana 2.01.2023

,,Uważano go za anioła a on był wcielonym diabłem,,

Sekta jest bardzo mocnym thrillerem erotycznym. Na początku było mi się ciężko wgryźć w tematykę książki, ale im dalej ją czytałam nie mogłam się od niej oderwać. W książce znajduje się motyw sekty, który nam pokazuje, że jak ktoś raz wstąpi do takiego kręgu, to już nie ma z niego wyjścia, a kim tak naprawdę jest Edward Collins? Uważano go za anioła, a on był istnym diabłem również, czy naprawdę był bożym posłańcem? Uważany był za samego syna Boga, do niego należały odkupienie albo potępienie. Tak naprawdę jest manipulatorem, czy aniołem miłosierdzia jest bezegledny dla innych.

Książka wprowadza nas w krąg sekty i jego mrocznych zakamarków. Edward Collins jest bardzo piekielnie bogaty, nieziemsko przystojny a zarazem seksowny.Ma tysiące zwolenników kościoła Odkupienia na którego czele sam stoi. Edward jest synem Bożym i od wiernych oczekuje bezwglednego oddania, interesują go ich ciała, szuka idealnej partnerki która urodzi mu idealnego potomka.

Co się stanie, gdy na niego drodze stanie troje ludzi, siostry Rebecca i Rozalia jakie mają powiązania z sektą i kościołem Odkupienia, kim tak naprawdę są? Łączy je wspólna przeszłość.

Jak również Jason Lambert szeryf z hrabstwa Uhata.

Jest to bardzo piekielna książka, w której występuje dużo przemocy, pożądania i mrocznych sekretów.

Kto z nich zostanie zbawiony, a kto potępiony za grzechy?Co tak naprawdę wydarzyło się na paru stronach tej książki przechodzi pojęcie ludzkie, jak jak tak można manipulować i niszczyć ludzi, takiego czegoś się nie spodziewałam.

Jest to bardzo emocjonalny rollercoaster dla czytników, nigdy nie czytałam tak dobrego thrillera erotycznego, książka jest pełna bólu i bardzo mrocznych tajemnic z przeszłości. Czytając Sektę nie potrafię sobie wyobrazić, że żyją tacy potwory i psychopaci jak Edward,sami musicie przeczytać by się przekonać

Serdecznie polecam ją każdemu!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Recenzje Nadine , Blogger