21.08.2023

#229 Nieposkromiona. Slad

 


Tytuł Nieposkromiona. Slade

Autor Agnieszka Kotuńska

Wydawnictwo Vibe

Ocena ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐/10


,,Dlatego zawsze kończyłam w klatce, tam wyładowywałam wszystkie emocje, z którymi sobie nie radziłam. A teraz nie radziłam sobie z uczuciami do tego faceta. Nie mogłam ich utrzymać w ryzach. Uciekały do niego, do mężczyzny, który mnie porwał, rozkochał w sobie i miał zamiar porzucić. Czułam, że tracę nad nimi kontrolę.,,

Mamy tu do czynienia z romansem mafijnym pomieszanym ze sztukami walki w Tajlandii. Victoria nie jest delikatną kobietą,jest kobietą z charakterkiem i do tego jest bardzo waleczna i wulgarna , taką kobietę, Lwicę jest ciężko poskromić, ta dziewczyna trzyma się jedynie swoich zasad. Stres oraz problemy z młodszym bratem rozładowuje podczas nielegalnych walk w klatkach.  

W wieku 13 lat , ojciec sprzedał własną córkę Victorię za długi w hazardzie swojemu wrogowi Brunowi.Czy młoda dziewczyna poradzi sobie z traumatyczną przeszłością zabójstwem rodziców i będzie żyła w bardzo brutalnym świecie? Ta dziewczyna nie miała łatwo.Czy uda jej się uciec od oprawcy? Mamy tu motywy porwania i walk w klatkach jak i różnego rodzaju sztuki walki w Tajlandii.Mloda dzielna dziewczyna musi uciekać by ochronić siebie i młodszego brata, którego musi po śmierci rodziców wychować - czy poradzi sobie z tym zadaniem?

Gdy po kolejnej z nich zostaje porwana przez ludzi Slade’a, powiązanego ze światem przestępczym przedsiębiorcy, dostaje szansę na nowe życie – musi „tylko” zostać żoną własnego oprawcy i pomóc mu w zemście. 

Dwójka bohaterów których los nie oszczędzał. Teraz się spotykają, co wyniknie z tej dynamicznej mieszanki bo obydwoje różnią się od siebie nie tylko zachowaniem a też charakterem.

Czy rozwijające się między bohaterami uczucie nie pokrzyżuje im planów? Czy Victorię uda się ujarzmić i przygotować do misji ?

Ta kobieta nie ma łatwo,na każdym kroku. Potrafi pokazać pazurki i być bardzo twardą zawodniczką w każdej sytuacji. Lubię waleczne kobiety, gdzie to one radząc w książce.Victoria bardzo mi przypadła do gustu.Ale czy podpisanie dokumentów z Slade i zostanie jego żoną to nie będzie wpakowanie Lwicy do klatki i nie przysporzy jej kolejnych problemów które potrafi ciągle na siebie ściągnąć.

Jest to książka pełna dynamicznej i pełnej zwrotów akcji i taką która da się przeczytać w parę dni . Pełna humoru i ciekawych momentów , nie jest to książka od której tak o da się oderwać. Zaczynając ją nie mogłam się od niej oderwać, chciałam poznać dalsze losy bohaterów. Serdecznie polecam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Recenzje Nadine , Blogger