21.08.2023

#231 Silver Fox


 Tytuł Silver Fox

Autor Natalia Popławska

Wydawnictwo Dlaczemu

Ocena ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐/10
🌟10/2023

Silver Fox, jest kobietą, która żyje z zabijania ludzi. Znana w przestępczym półświatku jako Muriel, jest bezwzględna i nie patrzy na nic , życie w przestępczym półświatku nie jest tak proste jak by mogło się nam wydawać.

Jej życie choć od zawsze pełne adrenaliny jak na rollercoasterze, nabiera zawrotnego tempa wraz z dołączeniem do grupy najemników pracujących dla Mathiasa. Wtedy jej całe życie się zmienia wraz z nią, nie jest już tą samą osobą, co na początku, życie jej daje w kość 
Mathias ma jasny cel, do którego droga prowadzi jedynie po trupach – przejęcie władzy w pobliskim Denver. 

Ulice Denver zaleją się krwią, w związku z czym Silver zostanie wrzucona w sam środek plątaniny mafijnych porachunków, na czym ucierpi jej serce jak nigdy dotąd.Ale czy ucierpi jej serce czy coś więcej? 

Do czego tak naprawdę jest potrzebna gangsterowi płatna kobieca zabójczyni? Czy lepiej poradzi sobie z bronią kobieta? A czy przeszłość która wróci do niej ze zdwojoną siłą okaże się dla niej łaskawa? Zastanawiałam się czy kobieta będzie potrafiła mordować ludzi z zimną krwią nie patrząc na nic, byłam bardzo zaskoczona,że Muriel (tak zwana lisica, jest bardzo dobrze wyszkolona. 

Ta książka była mega ciekawa, wątki mafijne bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły i dobrze mi się czytało tą książkę) .Ma ona wątki też powiązane z japońską mafią, co było dla mnie bardzo dużym zaskoczeniem podczas czytania Silver Polecam poznać tą historię

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Recenzje Nadine , Blogger