21.08.2023

#238 Kanibal

 


Tytuł Kanibal

Autorka Paulina Zalecka 

Wydawnictwo Kobiece/ Niegrzeczne

Ocena ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐/10



Krzyk rodzdrtego serca.Czy da się oswoić bestie ktora wyszła z mroku?


Życia w Maroku nie jest łatwe a tym bardziej zycie po utracie Kogoś bliskiego.A życie w sekcie tym bardziej.Cadan czuje się nie swojo na wolność lata był maszyna do zabijania zwierza walki w klatkach by przeżyć musiał robić co ,mu kazali po ucieczce na wolność Kanibal żył na własnych zasadach nie chciał nikogo widzieć z opieki społecznej bo uważał ze tego nie potrzebuje.Oswoić bestie nie jest łatwo a tym bardziej jak panuje nad nia mrok 

Aria Stara się o pracę w opiece społecznej by uzyskać prawa do , małej Emilli . Sama chce dać jej życia jakiego nie miała. Jej rodzice zginęli w wypadku i została wychowana w domu dziecka, w tym samym, do którego teraz trafiła ta mała istotka, ktora tak szczególnie ujęła Arię. Życie Arii nie było aż tak kolorowe po smierci rodziców 

Miłość tylko potrafi oswoić bestię z mroku.Co się stanie gdy w mroku urodzi się bestia? A z bestii oswojonej urodzi sie Miłość?

Jest to książka pełna cierpienia, i bolu i przerażający krzyk który rozdziera poranione ciało i duszę, książka z motywem sekty , mało tego jest to książka oparta na baśni dla dorosłych " Piękna i Bestia ". 

 Jest to mocna książka która tak samo rani serce i duszę, po której nie da się żyć, po której ciężko będzie mi się pozbierać.Jest to bardzo dobra powieść, kolejna którą przeczytałam spod pióra właśnie tej autorki. kocham ją, kocham , mroczną stronę Pauliny Zaleckiej, więc polecam ją kazdemu. Tak, odrazu zaczęłam Łowcę. Kanibal mnie bardzo pozytywnie zaskoczył i jestem zadowolona.Jest to moja ulubiona książka na ten miesiąc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Recenzje Nadine , Blogger